Vsebinski marketing

Učinkovito transmedijsko pripovedovanje zgodb, v katerem vsebino prenašamo skozi različne točke dotika uporabnika z vašo znamko, terja celovit strateški pristop, ki ga vodijo podatki. Na podlagi analize uporabnikov in njihovega vedenja identificiramo relevantne medije ali komunikacijske platforme, definiramo pravo vsebino za uporabnika in vašo blagovno znamko ter pripravimo načrte vsebin in odkrijemo načine, ki vaše ciljne skupine pritegnejo k interakciji z blagovno znamko. Pripravljamo znamčene vsebine, namenjene spodbujanju publicitete, upravljamo marketinške odnose z mediji, zasnujemo kampanje z vplivneži, pripravimo načrte in objave za družbena omrežja, blogerske zapise, tekstopisje za digitalne kanale in novičnike. Poskrbimo za časovno in komunikacijsko usklajen nastop vašega podjetja ali blagovne znamke na trgu skozi celovit nabor obstoječih in novih medijskih formatov ter za distribucijo vsebin. Ob tem ves čas spremljamo relevantne metrike za vsako točko dotika, ki jih definiramo na podlagih ključnih kazalnikov uspešnosti transmedijske komunikacijske strategije, ter v realnem času optimiziramo vašo strategijo vsebinskega marketinga.

Podjetji

Pristop, Renderspace

  • Snovanje vsebin
  • Novi medijski formati
  • Publiciteta & kampanje z vplivneži
  • Marketinški odnosi z javnostmi
  • Digitalni PR
  • Upravljanje z družbenimi omrežji
  • Direktni marketing