Verjamemo v moč vodenja, ki temelji na svežih podatkih in dolgoletnih izkušnjah.

— Uprava

Primož Pusar

partner in predsednik uprave

Primož je v celotno skupino podjetij vpeljal na podatkih temelječ pristop k reševanju poslovnih in komunikacijskih izzivov. S svojim neizprosnim zagonom za razvoj novih poslov, s pridobivanjem novih naročnikov, odpiranjem novih geografskih trgov in dnevnimi kontakti z upravami ključnih regionalnih igralcev je Pristop skupino pognal proti internacionalizaciji in rasti.

Aleš Razpet

partner in član uprave

Sodi med vodilne strokovnjake na področju upravljanja sprememb in kriznega komuniciranja. Ima prek petindvajset let izkušenj s svetovanjem vodilnim podjetjem na področjih telekomunikacij, medijev, bančništva, financ in maloprodaje.

Ula Spindler

partnerka in direktorica Pristop Entertainment / Black Pony Entertainment Group

Ula je z več kot petnajstletnimi izkušnjami pri svetovanju vodilnim podjetjem na področju marketinškega in korporativnega komuniciranja mednarodno priznana in nagrajena strokovnjakinja poslovnega komuniciranja. Deluje kot izvršna direktorica za kakovost in upravljanje naročnikov v celotni skupini podjetij. Uspešno je vpeljala upravljanje dogodkov in trženjski PR kot novi disciplini med Pristopove storitve. Trenutno vodi oba oddelka in Pristopov vstop na trg zabavnih prireditev za končne uporabnike.

Sašo Dimitrievski

partner in član uprave

Sašo je bil eden od ustanoviteljev agencije Renderspace (del Pristopove Skupine) in začetnik zgodbe o inovacijah digitalne disrupcije. Ima več kot 15 let svetovalskih izkušenj s fokusom na poslovnih in marketinških strategijah, digitalni transformaciji in disruptivnih inovacijah ter novih virih prihodkov, razvoju storitev in produktov, digitalnem marketingu in integriranem marketinškem komuniciranju.

— Širša uprava

Petra Muth Zupanc

direktorica tržnega komuniciranja

Petra Muth Zupanc ima več kot 10 let izkušenj s strateškim upravljanjem integriranih tržno-komunikacijskih projektov, od leta 2016 pa uspešno vodi oddelek tržnega komuniciranja znotraj skupine Pristop. Inovativna in pronicljiva je prejemnica 7 Effie nagrad, 2 Gold Quill Awards of Excellence in 2 nagrad Zlati Midas. Je aktivna članica upravnega odbora Slovenskega združenja oglaševalskih agencij (SZOA).

Barbara Modic

direktorica Pristop Media

Ima več kot 20 let izkušenj na področju komuniciranja, medijskega zakupa in načrtovanja. Barbara je vodila marketinške in prodajne ekipe za vodilno medijsko hišo in podjetje za neposredno trženje. Pri snovanju medijskih strategij sodeluje z uveljavljenimi slovenskimi in mednarodnimi podjetji, pri čemer skrbi tudi za razvoj oglaševanja ter spremljanje rezultatov učinkovitosti na celotni paleti kontaktnih točk.

Špela Kozamernik

direktorica Renderspace

Špela Kozamernik je strokovnjakinja za strateški in digitalni marketing z mednarodnimi izkušnjami. V vodstveni vlogi je najprej nastopila kot direktorica naročnikov na Pristopu, kjer je vodila integrirane projekte in multidisciplinarne ekipe. Od leta 2015 do 2019 je delovala v Parizu; najprej kot mednarodna poslovna analitičarka v družbi Ligatus, specializirani za nativno oglaševanje, nato kot globalna direktorica spletnih programov in projektov ter kot direktorica za svetovanje s področja podatkovnega marketinga v dveh izmed največjih svetovnih oglaševalskih mrež. Špela z več kot 15-letnimi izkušnjami v upravljanja z inovacijami, znamkami in produkti skupaj z izkušeno in večkrat nagrajeno ekipo digitalnih strokovnjakov skrbi za razvoj digitalnih ekosistemov, ki stremijo k izboljšanju uporabniških izkušenj in sporazumevanja med organizacijami in njihovimi deležniki v digitalnem in omni-kanalnem svetu.

Lovro Gruden

direktor Indigo

Lovro Gruden je poklicno pot začel kot poslovno-finančni analitik in svetovalec v telekomunikacijski industriji, nato pa v globalni svetovalni družbi A. T. Kearney. Leta 2014 se je pridružil oddelku poslovnega svetovanja v družbi Pristop, kjer je strateško upravljal projekte, povezane z optimizacijo organizacije in procesov, poslovno inteligenco, strategijami vstopa na trg, poslovnimi strategijami, programi zvestobe ter podpore pri implementaciji orodij za informacijsko tehnologijo. Leta 2017 je prevzel mesto direktorja in vodenje družbe Indigo.

Matej Klepec

direktor D´Agency

Matej Klepec je več kot 15 let aktiven v načrtovanju marketinško-komunikacijskih strategij, v zadnjih 8 letih pa se je usmeril na področje uvajanja novih rešitev na področju digitalnega marketinga. Ob dobrem poznavanju globalnega digitalnega sveta in njegovih zakonitosti sledi odločenosti, da je cilj, kljub evoluciji digitala, še vedno isti: ponesti sporočilo do končne ciljne skupine izkoriščajoč vse digitalne kanale.