Slovenija ima našo pozornost.

Opaznost televizijskega oglasa se znatno poveča, če se vanjo aktivno vplete gledalce. Dokaz za to je bila nekoliko drugačna umestitev oglasa v času oddaje Slovenija ima talent, v kateri sta voditelja pozvala k natančnemu opazovanju. Slednje se je splačalo, saj so bili pravilni odgovori tudi nagrajeni. Nekateri imajo očitno talent tudi za gledanje oglasov.

Naročnik Telekom Slovenije

Izziv

Kako gledalce prepričati, da bodo TV oglas ne samo videli ampak tudi zares gledali? Najboljši odgovor je seveda nekoliko drugačen od običajnega TV oglasa.

Slovenija ima našo pozornost

Rešitev

S Telekomom Slovenije, ki sicer prodajno ponudbo redno komunicira preko najširšega medijskega spleta, smo se v primeru sodelovanja v šovu Slovenija ima talent v sezoni 2015 in 2016 odločili, da bomo produktno umeščanje zasnovali kot dialog med Telekomovim oglasom in voditeljema šova.

Slovenija ima našo pozornost
Slovenija ima našo pozornost
Slovenija ima našo pozornost

Voditelja sta tako v kratkem in zabavnem javljanju ugotavljala, kaj se v Telekomovem spotu dogaja in pozvala tudi gledalce, naj si oglas, ki je bil nato predvajan, ogledajo in na spletni strani sami odgovorijo na vprašanje ter si tako morda priborijo privlačno nagrado. Rezultat sodelovanja so bili zabavni voditeljski vložki brez suhoparnega opisovanja prodajne ponudbe ter množica ogledov oglasov, o katerih so gledalci spoznali tudi najbolj nenavadne detajle.

S produktnim umeščanjem smo dosegli maksimalno pozornost kar 80% ciljane populacije.

Dosežki

  • S sponzorstvom v obeh letih smo dosegli kar 80% vseh starih od 20-54 let. Glede na to, da so bili vsi oglasi znotraj oddaje na premium pozicijah in da študije govorijo, da si večina ljudi zapomni le prve in zadnje oglase v blokih, lahko rečemo, da smo dosegli maksimalno pozornost kar 80% ciljane populacije.

NASLEDNJI PROJEKT