Čas je, da Katarina Čas poenostavi kampanjo.

NEO poenostavi vse – od ogleda vsebin do upravljanja pametnih naprav. Tokrat smo glavno vlogo in besedo za predstavitev prednosti namenili igralki Katarina Čas.

Naročnik Telekom Slovenije
Predvajaj
Leto 2020
Panoga Telekomunikacije

Izziv

Uporabniška izkušnja, ki jo prinaša NEO, se v trenutku prikupi vsem od prvega glasovnega ukaza. Kako torej približati napredne funkcije vsem ljubiteljem filmskih mojstrovin, oboževalcem najnovejših serij, otroški domišljiji in navdušencem nad pametnimi napravami?

Rešitev

Tokrat se je novi kampanji pridružila priljubljena slovenska igralka Katarina Čas, ki je s svojo sproščenostjo in neposrednostjo poskrbela za razumljivo podajanje NEO funkcij in v enem od oglasov tudi košarkarske žoge.

Zato v krovnem TV oglasu, ki deluje po »making of« principu, Katarina na prvem sestanku z energičnim režiserjem in tuhtajočim kreativcem izlušči praktičnost NEO dostopa do vsebin z »manj išči, več glej«. In prav ta jedrnatost, ki izpostavlja osrednje NEO prednosti, se je nadaljevala tudi v sledečih produktnih oglasih kampanjskih izpeljavah na spletu, zunanjem oglaševanju ter na prodajnih mestih. V središču celotne komunikacije pa je bilo navdušenje nad NEO.

Zanimivost: prizor z ventilatorjem je bil posnet v prvem poskusu.

Dosežki

  • »Tooop!« Tina
  • »Haha. Bravo!« Klemen
  • »Zelo fino.« Marko

NASLEDNJI PROJEKT

Naročnik: Cankarjev dom, SNG Drama Ljubljana, Mestno gledališče ljubljansko

Leto: 2019