Živjo, življenje.
Novo komunikacijsko platformo “Živjo, življenje” prevevata drznost in odprtost, ki sta postali osrednji vrednoti znamke. Z njo Union slavi življenje in uspešno redefinira svojo znamko ter jo ohranja v stiku s svojimi uporabniki.
Novo komunikacijsko platformo “Živjo, življenje” prevevata drznost in odprtost, ki sta postali osrednji vrednoti znamke. Z njo Union slavi življenje in uspešno redefinira svojo znamko ter jo ohranja v stiku s svojimi uporabniki.
Če se Union že od nekdaj ponaša s predanostjo in strastjo, pa novo platformo prevevata drznost in odprtost, ki sta postali osrednji vrednoti znamke. Zato komunikacijska platforma ”Živjo, življenje” slavi življenje in ljudem vliva pogum, da ga zaživijo na polno. Lansirana je bila z reinterpretacijo dveh slovenskih legend – Povodnega moža in Kralja Matjaža, ki obujena v sedanjost življenju nazdravljata v Pivnici Union.
Če se Union že od nekdaj ponaša s predanostjo in strastjo, pa novo platformo prevevata drznost in odprtost, ki sta postali osrednji vrednoti znamke. Zato komunikacijska platforma ”Živjo, življenje” slavi življenje in ljudem vliva pogum, da ga zaživijo na polno. Lansirana je bila z reinterpretacijo dveh slovenskih legend – Povodnega moža in Kralja Matjaža, ki obujena v sedanjost življenju nazdravljata v Pivnici Union.
Z aktivacijo ”Živjo, v živo”, smo z interaktivnimi nastopi bandov citylighte spremenili v koncertno prizorišče in jo zaključili s prvim TV oglasom z glasbo v živo. Prek aktivacije »Živjo, dizajn« smo preoblekli Nefiltrirano, serija turnirjev »Živjo, nogomet« pa je obudila nogometna druženja.
NASLEDNJI PROJEKT