Plakat, ki je poskrbel za pohujšanje Slovenije.

Predstava, ki je nastala po dramskem delu Ivana Cankarja, se je ukvarjala s strahovi pred vdorom tujcev in sodobnega pohujšanja. V njej je režiser Eduard Miler glavno vlogo namenil temnopolti plesalki Maši Kagao Knez, zato smo pri snovanju komunikacijske podobe to dejstvo združili z zgodovinskim nabojem predstave.

Naročnik Cankarjev dom, SNG Drama Ljubljana, Mestno gledališče ljubljansko
Play.
Leto 2019
Panoga Kultura

Izziv

Kako Slovence povabiti na ogled predstave, ki naslavlja travme našega naroda? Pristopova naloga je bila povezati zgodovinski naboj predstave in učinkovito izkoristiti neposrednost in moč tradicionalnega medija, ki je Slovence vabil na ogled predstave - plakata.

Plakat, ki je poskrbel za pohujšanje Slovenije.

Zgodba in rešitev

V znameniti farsi je Cankar Slovence označil kot ponižne, čistunske in prestrašene. S strahovi pred vdorom tujcev in sodobnega pohujšanja se je ukvarjala tudi koprodukcijska uprizoritev v Cankarjevem domu. V tej je režiser Eduard Miler vlogo Jacinte, Cankarjeve osrednje provokatorke, namenil temnopolti plesalki Maši Kagao Knez. Zato smo pri snovanju komunikacijske podobe to dejstvo združili z zgodovinskim nabojem predstave. Zasnovali smo močno osrednjo vizualijo, ki učinkovito izkorišča neposrednost in moč zelo tradicionalnega medija – plakata. Njegova odmevnost se je prelila tudi v digitalne in druge tiskane medije ter javnost soočila z aktualnostjo tematike.

Plakat, ki je poskrbel za pohujšanje Slovenije.
Na ADC*E festivalu evropske kreativnosti v Barceloni je plakat za predstavo Pohujšanje osvojil zlato nagrado.

Dosežki

  • Zlata nagrada ADC*E v skupini zunanjega oglaševanja in tiskanih oglasov
  • Velika nagrada SOF v skupini Celostne komunikacijske akcije
  • Velika nagrada SOF v skupini Tiskani oglasi in plakati
  • Zlata nagrada @ SOF; Oznamčene tehnološke rešitve

NASLEDNJI PROJEKT