Enotna komunikacija je najmočnejši člen.

Za uspešen nagovor izbranih ciljnih skupin smo izhajali iz poglobljenih analitičnih raziskav, ki so definirale krovno kreativno ter komunikacijsko strategijo. Tako smo začeli z dolgoročnim grajenjem znamke delodajalca, ki nagovarja ciljne skupine skozi vse faze odločanja v zaposlitvenem lijaku. Ugotovili smo, da je veliko mladih že »opremljenih« z različnimi kompetencami, znanji in sposobnostmi, ki se prekrivajo s poklicnimi profili SV, vendar tega morda ne dojemajo kot gradnik njihove poklicne usmerjenosti.

Naročnik Ministrstvo za obrambo Republike Slovenije
Enotna komunikacija je najmočnejši člen.
Leto 2020
Panoga Public administration

Izziv

Mladi večinoma Slovenske vojske ne povezujejo z možnostjo zaposlitve, ki bi ustrezala njihovim željam in ambicijam. Pri tem tudi prevladuje stereotipna predstava življenja v vojski, za katero pa se hitro izkaže, da ponuja bistveno več kot se zdi.

Enotna komunikacija je najmočnejši člen.
Enotna komunikacija je najmočnejši člen.

Rešitev

Kampanja Enotni torej predstavlja poklic vojaka kot osebni »level-up«, katerega je mogoče doseči le s pravo ekipo. Tako lahko vsak kandidat v SV poskrbi za izpopolnjevanje najrazličnejših ciljev ter dokaže tudi sebi, da zmore opraviti še tako zahtevne naloge in se uspešno soočiti z najtežjimi izzivi.

Helikopter je na prizorišče snemanja prišel do minute natančno.

Dosežki

V 6 mesecih aktivne kampanje smo:


  • izvedli 5 medijskih kampanj
  • predvajali skupno več kot 12 tisoč TV oglasov
  • prikazali več kot 38 milijonov spletnih oglasov
  • prejeli za 30 % več oddanih vlog za zaposlitev v Slovenski vojski v primerjavi s celim letom 2019

NASLEDNJI PROJEKT

Naročnik: Telekom Slovenije

Leto: 2015