Prihodnost zabave iz ptičje perspektive.

V sklopu kampanje “Prihodnost nas navdušuje” smo uporabnikom omogočili, da so se o tem prepričali sami. VR igrica, v kateri je uporabnik tekmoval v navidezno resničnostnem letenju, je hitro postala pomembna stična točka s tehnološkimi navdušenci, ambasadorji in splošno javnostjo.

Naročnik Telekom Slovenije
Play.
Leto 2017
Panoga Telekomunikacije

Izziv

Utrditi pozicijo Telekoma Slovenije kot naprednega telekomunikacijskega ponudnika in podpreti prodajo izbranih produktov ter storitev.

Prihodnost zabave iz ptičje perspektive.
Prihodnost zabave iz ptičje perspektive.

Rešitev

Predstavili smo namreč igro VR ptica, v kateri je lahko uporabnik preizkusil svoje sposobnosti in tekmoval v navidezni resničnostnem letenju, ki so ga nadgrajevali najrazličnejši izzivi. S tem smo z uporabo sodobne tehnologije poskrbeli za unikatno izkušnjo ter tako s serijo dogodkov po vsej Sloveniji dograjevali lojalnost blagovni znamki, ki povezuje digitalno s fizičnim in ustvarja sliko prihodnosti.

Prihodnost zabave iz ptičje perspektive.
VR igra je hitro postala pomembna stična točka s tehnološkimi navdušenci, ambasadorji in splošno javnostjo.

Sama igra pa je bila le eden od elementov projekta. Ta je bil podprt z multikanalno in ciljano digitalno strategijo, ki je podpirala prodajo in utrditev pozicije Telekoma Slovenije kot naprednega telekomunikacijskega ponudnika. Ustvarjeni sta bili dve različici VR Ptice: jesenska in zimska. Jesensko, ki je navduševala z zlatimi prelivi barv ter živalskim svetom, smo pozimi nadgradili z novo mehaniko in zasneženo grafično podobo, igra pa je hitro postala pomembna stična točka s tehnološkimi navdušenci, ambasadorji in splošno javnostjo.

Prihodnost zabave iz ptičje perspektive.

Dosežki

  • Več kot 1500 navdušenih tekmovalcev
  • Rekordno število komentarjev v živo: »Super, hudo!«

NASLEDNJI PROJEKT