Ko naročnik in kupci rečejo: »Uau.«

Tehnologija je več kot zgolj sesalniki, mešalniki in telefoni. So podaljški nas samih. Včasih nam olajšajo opravilo, ga popestrijo ali nas preprosto pustijo odprtih ust. Čeprav je odrazov navdušenja toliko, kolikor je ljudi, je vsem skupno, da so preprosto ''UAU.'' Prav to je postalo osnovna pozicija blagovne znamke Big Bang, ki je narekovala poimenovanje najrazličnejših obnašanj v stiku s tehnologijo, ki še nimajo ustreznih izrazov.

Naročnik Big Bang
Play.
Leto 2019-ongoing
Panoga Trgovina

Izziv

Današnji svet ponudnikov tehnologije je izjemno konkurenčen, pri čemer je ključno poznavanje kupcev in njihovih navad. Kako torej izstopati na trgu in ustvariti zapomnljivo komunikacijo, ki bo govorila jezik najrazličnejših ciljnih skupin in jih vedno znova presenečala?

Ko naročnik in kupci rečejo: »Uau.«
Ko naročnik in kupci rečejo: »Uau.«

Rešitev

Z obogatitvijo že obstoječih kvantitativnih podatkov z digitalno analitiko, analizo družbenih omrežij, iskalnih nizov in dodatnimi kvalitativnimi metodami smo zasnovali dolgoročno komunikacijsko platformo, ki se je manifestirala v uvodnem TV oglasu, v katerem smo predstavili prve skovanke, nato pa smo dodajali vedno nove, ki so se razširile preko vseh komunikacijskih kanalov.

Dosežki

  • Povečan obisk poslovalnic
  • Povečan povprečni nakup
  • Sof 2020: 2x srebrna, 2x Zlata in Velika nagrada
Fotogenični WC smo zgradili kar v studiu, da je bil dovolj velik za vse kamere :)

NASLEDNJI PROJEKT