Kako razvozlati prebavne težave? Briljantno.
Kampanja s težje prebavljivo temo je z vključitvijo detektivske igre v osrčje njene zgodbe postala najbolj nagrajena kampanja na domačem trgu v letu 2019.
Kampanja s težje prebavljivo temo je z vključitvijo detektivske igre v osrčje njene zgodbe postala najbolj nagrajena kampanja na domačem trgu v letu 2019.
Naravna mineralna voda Donat Mg je želela z novo kampanjo utrditi svojo pozicijo premium izdelka, ki ureja prebavo ter izpostaviti svojo edinstvenost tako obstoječim starejšim uporabnikom kot tudi mlajši ciljni skupini.
Najprej je bil na spletu predstavljena skrivnost ukradenega briljanta, uporabniki pa so se lahko prelevili v detektive, ki so lahko na posebni spletni strani s pomočjo 360° video posnetka tik pred ropom in dodatnih informacij glasovali za enega od 6 osumljencev. Sledilo je 14 dni namigov in preobratov na družbenih medijih, ki pa so se sklenili s končnim TV in spletnim oglasom. V njem je bil razkrit ključni dokaz, Donat Mg pa je poskrbel za srečen konec ter nato zasijal tudi na prodajnih mestih.
NASLEDNJI PROJEKT