Kader, s katerim se ni za igrat. Ali pač.
Podjetju Greentube, ki zaradi nenehne poslovne rasti pospešeno zaposluje, smo pomagali ustvariti in oblikovati podobo najbolj zaželenega zaposlovalca v svoji panogi.
Podjetju Greentube, ki zaradi nenehne poslovne rasti pospešeno zaposluje, smo pomagali ustvariti in oblikovati podobo najbolj zaželenega zaposlovalca v svoji panogi.
Podjetje Greentube, del skupine Novomatic ter eden vodilnih na področju iger, zaradi nenehne poslovne rasti pospešeno zaposluje različne profile na sedežu podjetja na Dunaju in v enajstih podružnicah po celem svetu. Da bi zaradi intenzivne rasti lahko učinkovito zadostili kadrovskim potrebam, smo podjetju pomagali ustvariti in oblikovati podobo najbolj zaželenega zaposlovalca v svoji panogi. S strategijo znamčenja zaposlovanja smo zastavili ključne strateške smernice, definirali glavne komunikacijske kanale ter najpomembnejše metode in procese.
Vsebinsko in oblikovno komunikacijo podjetja smo definirali v posebnem priročniku, ki je združeval pravila interne in eksterne komunikacije ter primere izvedbe na različnih stičnih točkah. V sklopu projekta je nastala tudi karierna stran, ki je odsevala vrednote in kulturo podjetja z odlično uporabniško izkušnjo na čelu.
NASLEDNJI PROJEKT