Kader, s katerim se ni za igrat. Ali pač.

Podjetju Greentube, ki zaradi nenehne poslovne rasti pospešeno zaposluje, smo pomagali ustvariti in oblikovati podobo najbolj zaželenega zaposlovalca v svoji panogi.

Naročnik Greentube Internet Entertainment Solutions GmbH
Kader, s katerim se ni za igrat. Ali pač.
Leto 2017
Panoga Igralništvo

Izziv

Podjetje Greentube, del skupine Novomatic ter eden vodilnih na področju iger, zaradi nenehne poslovne rasti pospešeno zaposluje različne profile na sedežu podjetja na Dunaju in v enajstih podružnicah po celem svetu. Da bi zaradi intenzivne rasti lahko učinkovito zadostili kadrovskim potrebam, smo podjetju pomagali ustvariti in oblikovati podobo najbolj zaželenega zaposlovalca v svoji panogi. S strategijo znamčenja zaposlovanja smo zastavili ključne strateške smernice, definirali glavne komunikacijske kanale ter najpomembnejše metode in procese.

Kader, s katerim se ni za igrat. Ali pač.
Glavno vodilo projekta: najboljše igre ustvarjajo najboljši kadri

Rešitev

Vsebinsko in oblikovno komunikacijo podjetja smo definirali v posebnem priročniku, ki je združeval pravila interne in eksterne komunikacije ter primere izvedbe na različnih stičnih točkah. V sklopu projekta je nastala tudi karierna stran, ki je odsevala vrednote in kulturo podjetja z odlično uporabniško izkušnjo na čelu.

Kader, s katerim se ni za igrat. Ali pač.
Kader, s katerim se ni za igrat. Ali pač.

Dosežki

  • Poenoten in celovit sistem komunikacije podjetja kot najbolj želenega zaposlovalca v panogi potencialnim zaposlenim.
  • Uporabnikom prijazna in pregledna predstavitev podjetja kot želenega zaposlovalca na spletni strani in drugih kanalih komunikacije z namenom bolj učinkovitega pridobivanja novih kadrov.

NASLEDNJI PROJEKT

Naročnik: Telekom Slovenije

Leto: 2015